Μισραχή 15
Θεσσαλονίκη
Τ. 2310812000
Facebook Page YouTube Page Google+ Page Google+ Page Στείλτε μας email
Topless Hamlet

της Βραβευμένης ΚΑΡΙΝΑΣ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ - Σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΗΤΤΑΣ

Υλικό από Αρχείο, οι παραστάσεις έχουν ολοκληρωθεί.

Οι παραστάσεις «ανεβαίνουν» σε σκηνοθεσία και ερμηνεία του Γρηγόρη Μήττα. Τα σκηνικά και τα κοστούμια δημιούργησε η Γεωργία Παπαθεοδώρου, ενώ τη μουσική συνέθεσε ο Γιώργος Φήταμ και τον σκηνοθέτη βοήθησε η Πόπη Κουτροπούλου.

Τον κεντρικό ρόλο ενσαρκώνει ο Γρηγόρης Μήττας, ο οποίος είναι ηθοποιός, σκηνοθέτης και ιδρυτής του Θεάτρου Φλέμιγκ. Πολλούς διαφορετικούς ρόλους υποδύονται οι Πόπη Κουτροπούλου και Απόστολος Παπαργυρίου.

Ποια, όμως, είναι η υπόθεση των διαδραματιζόμενων επί της σκηνής;

Ένας ηθοποιός, στη δύση της καριέρας του, αισθάνεται ασφυκτικά την ανάγκη να κριθεί στο ρόλο του Άμλετ, λίγο πριν ο ίδιος κριθεί οριστικά για τον προσωπικό του βίο και τη θεατρική του πολιτεία.

Όσο δαιδαλώδες το κείμενο, τόσο αδιέξοδος ο ρόλος. To be or not to be/To acτ or not to act. Πώς να προφέρεις την πιο αναγνωρίσιμη – και βιωμένη – θεατρική κουβέντα; Πώς να ζυγιασθείς με το ρόλο, στο μπόι του οποίου ζητάει να μετρηθεί κάθε ηθοποιός;

Πώς να εκδικηθείς το φάντασμα του πολέμαρχου πατέρα, ένα φάντασμα που σε καλεί να πολεμήσεις πριν απ’ όλα με τα ίδια σου τα φαντάσματα;

Πώς να αναμετρηθείς με τις απρόσωπες εξουσίες του κόσμου, όπως ο Άμλετ με το θείο του;

Πώς να συνομιλήσεις με την προσωπική εξουσία του καθρέφτη, όπως ο Άμλετ με την τρέλα; Έχει γραφεί ότι το βαθύτερο νόημα του Άμλετ είναι ότι «καμιά χρήση του κόσμου δεν είναι καλή».

Άραγε, υπάρχει καλή χρήση του Άμλετ; Ένας ηθοποιός αντιμέτωπος με τον εφιάλτη του. Είναι ταυτισμένος –λίγο πριν την είσοδό του στην κόλαση- με τον Άμλετ! Έναν ήρωα θρύλο!

Ο ηθοποιός είναι αποφασισμένος να παίξει το ρόλο, παρότι υπάρχει ηλικιακή διαφορά με τον ήρωα. Αυτό δεν τον πτοεί. Τον πεισμώνει. Η δαιδαλώδης πολυσημία του Άμλετ, και ο μόνος τρόπος αντίδρασής του, που βρίσκεται σε διαρκή πάλη με το θείο του και το σύστημα της εποχής του, «ταυτίζει» τον ηθοποιό με το περιβάλλον της δικής του ύπαρξης που τον αμφισβητεί και του δημιουργεί κρίση αυτοπεποίθησης.

Έτσι μια έμμονη ιδέα τον κυριεύει. Νιώθει ότι είναι…ο Άμλετ! Και θέλει να το αποδείξει.

Ωστόσο, ενώ κατακρίνει το σύστημα, γίνεται μέρος του συστήματος και τελικά… η κόλαση δεν μπορεί να περιμένει…






ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παιδικά Πάρτυ στο Θέατρο Φλέμιγκ!
Διασκέδαση, χαρά και ψυχαγωγία για τους μικρούς μας φίλους!

Σπουδάστε Θέατρο σε ένα μοναδικό χώρο
Θεατρικό Εργαστήρι Ενηλίκων, Ακαδημαικό Έτος 2017/2018

Θεατρικό Παιχνίδι και Θεατρική Αγωγή
Θεατρικό Εργαστήρι Παιδιών και Εφήβων, Ακαδημαικό Έτος 2017/2018